Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Arculattervezés

 

Az arculattervezés célja, hogy az ügyfelek figyelmét megragadja és megjegyezzék cégünket. Hogy miért fontos ez? Mert ügyfeleink, partnereink először a cég arculatával találkozik névjegykártyán, weboldalon, levélpapíron és egyéb reklámhordozón. Fontos, hogy az ügyfelek első ránézésre azonosulni tudjanak a cég arculatával, tükrözze a cég szellemiségét és küldetését és kitűnjön a versenytársak közül. Így válik kulcsfontosságúvá az arculattervezés egy cég életében.

 

logózott levélpapír, boríték, toll és naptár

 

Kérdések, melyeket arculattervezés előtt meg kell válaszolni:

  • Kik az ügyfelek
  • Mit szeretnek bennünk
  • Mi az amit hangsúlyozni szeretnénk
  • Miért jó a termékünk, szolgáltatásunk
  • Összefoglalva: mit szeretnénk eladni és kiknek. :)

 

Egy arculat grafikai tervezése a logóval kezdődik. A logó általában egy grafikából és egy feliratból áll. Ez a logó fog később megjelenni a névjegykártyán, borítékon, levélpapíron, szórólapon, minden dekorációs eszközön (reklámtábla, molinó, roll-up stb.) és egyéb reklámtárgyakon (póló, bögre, kulcstartó stb.). Fontos, hogy a logón kívül minden eszköz az egységességet mutassa, melyet a színek és grafikák segítségével érhetők el.

 

Pilis print logója

 

  • Arculattervezés során fontos, hogy a formák és színek harmonikus összhangban legyenek a cég személyiségével. 
  • A logótól a formavilág kialakításáig kérje segítségünket és együtt megtervezzük cégéhez leginkább illő arculatot.

 

Kérje EGYEDI ÁRAJÁNLATUNKAT!

Keresés